Untitled Page
Om mennesker, medier,
kreativitet og teknik i AV-branchen
Forside Artikler Web-TV Nyhedsbrev Kontakt Annoncer/Ads
Gå tilbage

Reklamebranchen
Lørdag den 12. maj 2018
Markedsføring skal
have ny chefredaktør
Det er bedre at innovere i opgangstider end at handle med pistolen for panden. Derfor søges der en ny redaktør til bladet Markedsføring og hjemmesiden markedsforing.dk.

– Vi foretager ikke et fravalg, men et tilvalg, siger Dansk Markedsførings nyvalgte bestyrelsesformand, Pernille Wendel Mehl, som netop gik til valg på at styrke organisaionens medier.

– Vi har på +85.000 unikke brugere om måneden på sitet, vi har vækst i antal visninger og vi har fortsat et fremragende printmedie med godt 20.000 læsere. Men det er nok bedst at innovere i opgangstider, snarere end at handle med pistolen for panden.

– Den nye bestyrelse vil tilføre mediesiden endnu mere dynamik, endnu mere innovation og generelt styrke medierne. Det kræver, at vi tilfører flere ressourcer, og i første omgang ansætter vi derfor en ny chefredaktør.

Hvad siger direktøren?

– Det er vores medier, som medlemmerne af Dansk Markedsføring er mest tilfredse med, men vi brug for, at vores kommercielle kommunikation og det redaktionelle indhold får et løft, siger Dansk Markedsførings direktør Thomas Wahl. – Det gøres bedst ved at hente en ny chefredaktør, som kan fortsætte den positive udvikling, medierne har gennemgået, men samtidig kan videreudvikle og styrke dem ift. målgruppens fremtidige krav og ønsker.

– Målet er at udvikle nye digitale fortælle-, video- og grafikformater, som vil skabe oplevelser og indtjening gennem kommercielt indhold.

Den gamle redaktør

Som forklaring på redaktørskiftet siger "den gamle redaktør", Christian W. Larsen: – Jeg er enig med kollegerne i Guds eget land: "Write drunk, but edit sober". Der bør med andre ord være fart, fest og ballade hver eneste dag, men der skal også være ordentlighed og professionalisme i processen.

– Jeg har siddet på pinden i 10 år, så det er tid til at nye øjne kan føre branchemediet de næste skridt ind i fremtiden. Og jeg vil med glæde løse alle de opgaver, som Thomas, Pernille og en ny redaktør lægger hos mig.

Yderligere information: markedsforingjob.dk.


Gå tilbage

– Intet medie, uanset succesen, kan tillade sig at stå stille, og det kan bladet Markedsføring heller ikke, siger Dansk Markedsførings nyvalgte bestyrelsesformand, Pernille Wendel Mehl. – Derfor søger vi nu en ny chefredaktør, som kan føre branchemediet ind i fremtiden. Klik for større billede

> Webmaster

> Support
> Privacy
> Cookies
Rode Video Mikrofon og VideoMic Pro+
Rode Video Mikrofon og VideoMic Pro+

sojle.php