Untitled Page
Om mennesker, medier,
kreativitet og teknik i AV-branchen
Forside Artikler Web-TV Nyhedsbrev Kontakt Annoncer/Ads
Gå tilbage

Digital konkurrence
Lørdag den 8. juli 2017
Panasonic går sammen
med Spider-Man
Panasonic Energy Europe er gået sammen med den nye film "Spider-Man: Homecoming" i en europæisk markedsføringskampagne. Panasonic arrangerer i den forbindelse en interaktiv online-konkurrence, hvor hovedpræmien er en en bytur til New York.

Spider-Man-konkurrencen går ud på at skabe det største digitale "spindelvæv" ved at invitere venner og familie (via e-mail eller sociale medier) til at deltage. Personen, der "fanger" flest i sit spindelvæv, vinder en bytur til New York for fire personer. Dem, der fanger næstflest, vinder sjove præmier med "Panasonic/Spider-Man: Homecoming".

Man deltager i konkurrencen ved at tilmelde sig og starte sit digitale spindelvæv på spiderman.panasonic-batteries.com.. Konkurrencen løber frem til 31. december 2017.

Fakta om Panasonic Energy Europe

  • Panasonic Energy Europe har hovedkvarter i Zellik nær Bruxelles i Belgien.
  • Virksomheden er en del af Panasonic Corporation, en førende global producent af elektroniske og elektriske artikler.
  • Panasonics omfattende erfaring på området for forbrugerelektronik har medvirket til at gøre Panasonic til den største batteriproducent i Europa i dag.
  • Selskabets europæiske produktionsfaciliteter ligger i Belgien og Polen.
  • Panasonic Energy Europe leverer "mobile" energiløsninger til mere end 30 europæiske lande.
  • Selskabets produktprogram omfatter genopladelige batterier, opladere, zink-carbon, alkaliske og specialbatterier (såsom zink-luft-, fotolithium-, lithiummønt-, mikroalkaliske og sølvoxidbatterier).
  • ¨



    Gå tilbage

    Emballagen til Panasonics batterier er nu illustreret med "Spider-Man: Homecoming"-tema. Filmen er produceret af Sony Pictures Entertainment, og der er derfor tale om et samarbejde mellem to af Japans største konkurrenter på AV-markedet. Klik for større billede